Liberty Media își dorește mai mult spectacol în Marele Circ

1442

 Compania care deține Formula 1, Liberty Media, a anunțat recent că își dorește ca această competiție să devină mai accesibilă publicului și mai spectaculoasă.

Potrivit motorsport.com, la Sakhir s-a desfășurat, în acest scop, o întâlnire între președintele competiției Chase Carey, Ross Brawn și președinții celor zece echipe angrenate în competiție. Printre chestiunile abordate în cadrul ședinței s-au aflat și cele legate de veniturile generate de competiție,regulamente, precum și problema costurilor.

Astfel, s-a stabilit că motorale vor trebui să fie mai ieftine, cu un sunet mai puternic (pentru a crește spectaculozitatea), iar echipele ce folosesc motorizare de client să aibă acces la aceleași motoare ca echipele de uzină. De asemenea se dorește ca rolul pilotului să nu fie diminuat de noile tehnologii, iar numărul depășirilor să crească.

”Formula 1 este un sport cu o istorie bogată. Ne dorim să conservăm dar și să sporim această istorie arătând potențialul acestei întreceri și plasându-i pe fani cât mai aproape de nucleul acestui sport. Suntem conduși de un ideal: să facem din Campionatul Mondial de Formula 1 un brand sportiv de top, orientat către fani, comercial, profitabil pentru echipele implicate, și având ideea de inovație tehnologică în centrul său”- a declarat Chase Carey pentru www.motorsport.com

 

sursa foto: www.carmagazine.co.uk

Lasă un răspuns