WEC tocmai a prezentat BoP-ul pentru mașinile GTE-Pro, schimbări care vor fi valabile pentru Prolog, Spa și Silverstone, Le Mans va avea un BoP diferit față de restul etapelor. După runda britanică din August schimbările se vor face conform algoritmului electronic introdus în sezonul trecut.

Începem cu BMW al cărui nou M8 urmează să concureze în WEC mai greu cu 25 de kg în comparație cu modelul IMSA care și-a adjudecat primul pole și podium din cariera la Sebring. Cele două mașini MATEK vor avea o masă proprie minimă de 1255 kg.

Porsche pe de altă parte va rula cu un 911 RSR mai ușor decât cel din IMSA care și-a adjudecat victoria la Sebring după o luptă crâncenă cu rivalii de la BMW. Nu doar greutatea ci și restrictorul de aer va fi un pic mai mic față de fratele american.

Ferrari, în așteptarea unui nou model cel mai probabil din stagiunea următoare, propune varianta Evo a lui 488 GTE pentru sezonul acesta, model care este cu 5 kg mai greu decât anul trecut (1280 kg față de 1275 kg în 2017). Și el este un pic mai grăsuț comparat cu modelul Risi Competizione care la rândui a făcut o figură foarte frumoasă în cele 12 ore din Florida.

Pentru Ford nu au fost făcute cine știe ce schimbări, din câte se pare nu s-a umblat la presiunea din turbină doar au fost date jos câteva kilograme. Încheiem lista cu noul Vantage GTE asupra căruia nu se poate interveni deoarece mașina își va face debutul oficial la Spa. Totuși, a fost anunțată masa proprie care cântărește nici mai mult nici mai puțin de 1263 kg.

Săptămâna viitoare va avea loc testul oficial dinaintea sezonului, mult așteptatul Prolog cu ocazia căruia vom vedea pentru prima dată anul acesta bolizii pe pistă.

Lasă un răspuns