Leo Borlovan în Aquila Synergy Cup Nordics

5621

Așa cum am promis și la cererea voastră revenim cu mai multe detalii despre prima cursă din Aquila Synergy Cup Nordics a lui Leo Borlovan #16.

În primul rând trebuie să ne obișnuim cu acest format de campionat unde evoluează mașinile Aquila Synergy, un format ușor atipic, cu 3 manșe de cursă pe etapă, unde și calificarea este punctată.

Explicația este foarte simplă, formatul a fost gândit conform conceptului mașinii Aquila Synergy, o mașină proiectată pentru trecerea de la karting spre monoposturile de formulă, o trecere unde piloții au nevoie de cât mai mulți kilometrii și cât mai multe curse, experiența în motorsport este esențială.

România atacă prin Leo acest concept și așa cum ne așteptam, pilotul român livrează deja primele rezultate.

Leo s-a acomodat rapid cu mașina, a reușit încă din testele premergătoare cursei de la Padborg Park, tururi care preconizau un rezultat bun fără probleme.

Prima cursă a fost una foarte spectaculoasă unde Leo a avut parte de foarte mult fun și avea să comfirme statutul său de pilot rapid, cucerește ultima treaptă a podiumului și punctează serios, pozițiile 1 și 2 fiind ocupate de Max B. Eneberg # 63 și Kevin Suenson #9. Cel mai rapid tur a lui Leo a fost de 1:09.856 în turul 3.

Cursa a două face ca Leo după un ușor acroșaj să renunțe la cursă și să abandoneze în turul 5, mașina fiind pregatită rapid pentru cea de-a treia cursă.

Cursa finală îl aduce pe Leo Borlovan #16 pe locul 5 cu 1:09.491 best personal lap în turul 2, podiumul fiind ocupat de Max B. Eneberg #63, Kevin Suenson #9 și Mikkel Grundtvig #43.

Overall Leo se clasează pe un onorant loc 8 cu 71 de puncte și Locul 1 la Young Drivers, deși la primele 2 curse Leo nu a concurat în acest campionat.

MRM și ART Racing Services vă pregătește o mare surpriză legat de această competiție așa că rămâi aproape.

Vă așteptăm în continuare comentariile și întrebările.

 


Motorsport Race Management
#ThisIsWhatWeDo
www.MotorsportRaceManagement.ro


 

 

 

Lasă un răspuns